Splošni pogoji poslovanja

electronic4you GmbH
Inglitschstraße 26, 9020 Celovec

Stanje: Marec 2024

Impresum

Podjetje electronic4you GmbH upravlja virtualno trgovino
https://www.electronic4you.si/

electronic4you GmbH
Inglitschstraße 26
9020 Celovec
Sedež podjetja: Celovec
Pravna oblika: GmbH

Skrb za stranke:
pon. - pet. od 09.00 do 17.00 ure
Telefon: 0043 463 37 211-41
Faks: 0043 463 37211-10
Web: www.electronic4you.si
E-pošta: office@electronic4you.si

Informacije, informacije o podatkih in pritožbe dobite na:
E-pošta: office@electronic4you.si

Direktor:Johannes Majdic
Naslov: glej zgornji naslov
Tel: 0043 463 37 211-41
Faks: 0043 463 37211-10
E-pošta: office@electronic4you.si

Matična številka: FN 106242p
Pristojno sodišče: Deželno sodišče Celovec

Pristojna davčna uprava: Finančni urad Celovec (FA57)
Davčna številka: ATU25777406

Nadzorni organ: Občinski urad Celovec
Član gospodarske zbornice Celovec, trgovsko združenje za elektriko in opremo
Kraj izpolnitve: 9020 Celovec, Inglitschstraße 26
Kraj izpolnitve pri naših prevzemnih mestih: posamezna lokacija
Gospodarski predpisi: Trgovinski zakonik (www.ris.bka.gv.at)
Prostovoljni kodeks poslovanja: (www.guetezeichen.at)
Oznaka obrti: Elektrotrgovina
Dejavnost podjetja: Trgovina z zabavno elektroniko in gospodinjskimi aparati
Lastnik medija, izdajatelj, založnik: electronic4you GmbH

Pogodbeni partner, področje uporabe
1. Veljavnost splošnih pogojev
2. Postopek naročila, popravek naročila, preklic naročila
3. Pogodbeni jezik
4. Cene
5. Pravica do odstopa od pogodbe
6. Plačilo
7. Zamuda pri plačilu
8. Stroški opominov in terjatev
9. Neizpolnitev obveznosti sprejema
10. Pridržek lastninske pravice

11. Politika zasebnosti
12. Garancija, odgovornost, garancija
13. Veljavno pravo, kraj pristojnosti
14. Kraj izvedbe podjetniškega posla
15. Avtorske pravice
16. Razsodišče
17. Dostava
18. Poškodbe pri transportu
19. Stroški pošiljanja
20. Shranjevanje pogodbe

Pogodbeni partner, področje uporabe

(1) Pogodbena partnerja v okviru naslednjih splošnih pogojev sta electronic4you GmbH (v nadaljevanju "electronic4you"), Inglitschstraße 26, 9020 Celovec, Avstrija in stranka.

(2) Vse dostave in storitve, ki jih electronic4you izvaja za stranke, se izvajajo izključno na podlagi spodnjih splošnih pogojev poslovanja, veljavnih v trenutku naročila.

(3) Naročila in dostave preko https://www.electronic4you.si/so na splošno možne samo znotraj Slovenije.

1. Veljavnost splošnih pogojev

Splošni pogoji poslovanja veljajo za prodajo in dostavo blaga ter opravljanje storitev našega podjetja. Prodaja blaga in opravljanje storitev poteka izključno potrošnikom/potrošnikom s prebivališčem v Sloveniji.
S klikom na potrditveno polje v košarici pred oddajo naročila »Prebral sem in sprejemam splošne pogoje (SPP)«, se kupec strinja s temi splošnimi pogoji in ga le-ti zavezujejo.

Naša ponudba je neobvezujoča. Naročilo popolnoma pravno sposobnega kupca (osebe, stare 18 let in več) predstavlja ponudbo za sklenitev kupoprodajne pogodbe.Naknadno poslano potrdilo o prejemu naročila v smislu 2. odstavka 10. člena samo po sebi ne pomeni sprejema ponude. Kupoprodajna pogodba je sklenjena šele, ko dostavimo naročeno blago, s poslanim drugim e-poštnim sporočilom kot potrditev pogodbe ali s sprejetjem ponudbe kupca na drug način. Vse ponudbe na naši spletni strani se lahko spremenijo, so neobvezujoče in (če ni navedeno drugače) na voljo samo do razprodaje zalog.

2. Postopek naročila, popravek naročila, preklic naročila

Ko izberete želeni izdelek, ga lahko brez obveznosti dodate v nakupovalno košarico s klikom na gumb “Dodaj v košarico”. Vsebino nakupovalne košarice si lahko kadarkoli brez obveznosti ogledate s klikom na gumb “Moja košarica”. Izdelke lahko kadarkoli odstranite iz nakupovalne košarice s klikom na gumb za brisanje. Če želite kupiti izdelke v nakupovalni košarici, kliknite gumb “Rezerviraj in prevzemi” ali “Naroči s pošiljanjem”. Nato vnesite svoje podatke. Ob prvem naročilu imate možnost registracije kot “nov uporabnik” ali pa naročanje zaključite kot “gost” brez registracije. Za registrirane uporabnike je za nadaljnja naročila potrebno samo vnesti prijavo in geslo, ki ju je uporabnik določil ob prvi registraciji. Uporabniki, ki so svoje prvo naročilo opravili kot gost, morajo za nadaljnja naročila ponovno vnesti svoje podatke. Vaši podatki se prenašajo šifrirani. Po vnosu vaših podatkov ter izbiri vrste plačila in dostave, boste preusmerjeni na stran z naročilom, kjer lahko ponovno preverite svoje vnose. S klikom na gumb »Naroči s plačilom« zaključite postopek naročanja. Vnose lahko popravite tako, da v brskalniku pritisnete »puščico nazaj« ali gumb »nazaj«. Postopek naročanja lahko kadarkoli prekličete tako, da zaprete brskalnik.

3. Pogodbeni jezik

Vsebina pogodbe, vse druge informacije, storitve za stranke, informacije o podatkih in reševanje pritožb so na voljo v slovenščini.

4. Cene

4.1 Obračun poteka v evrih. Cene veljajo ob oddaji naročila in vključujejo DDV in vse stroške pošiljanja. Pred sklenitvijo pogodbe so vidni v nakupovalni košarici in nato v potrditvi pogodbe, poslani kupcu. Če izvozne ali uvozne dajatve nastanejo med pošiljanjem, jih prav tako krije kupec (informacije o tem lahko dobite pri regionalnem carinskem uradu).

4.2 Vse cene veljajo za pošiljanje ali prevzem iz naših zbirnih trgovin v Avstriji. Vedno veljajo cene, ki veljajo v trenutku naročila. S posodobitvijo spletnega mesta electronic4you postanejo vse prejšnje cene in podatki o blagu neveljavni. Za pakiranje, pošiljanje in zavarovanje veljajo ločeni stroški. Oglejte si »Stroški pošiljanja« na naši spletni strani ali kliknite tukaj.

5. Pravica do odstopa od pogodbe

Pravica do odstopa od pogodbe za potrošnike iz Slovenije

Po mnenju zakona o varstvu potrošnikov imajo potrošniki pravico do odstopa od pogodbe v štirinajstih dneh brez navedbe razlogov.

Odpovedni rok je:

 

1. v primeru prodajne pogodbe štirinajst dni od dneva, ko ste vi ali tretja oseba, ki jo imenujete vi in ni prevoznik, prevzela blago/-a.

2. v primeru pogodbe za več izdelkov, ki jih je potrošnik naročil kot del enega samega naročila in je dobavljeno ločeno štirinajst dni od dneva, ko vi ali tretja oseba, ki jo določite vi, razen prevoznika, prejmete zadnje blago, ki ga je prevzel.

3. pri pogodbi o dobavi blaga v več delnih pošiljkah ali kosih štirinajst dni od dneva, ko ste vi ali z vaše strani imenovana tretja oseba, ki ni prevoznik, prevzeli zadnjo delno pošiljko ali zadnji kos.

4. v primeru izdelkov pod blagovno znamko "Bang & Olufsen" trideset dni od dneva, ko ste vi ali tretja oseba, ki ste jo določili in ki ni prevoznik, prevzeli blago.

Če želite uveljaviti svojo pravico odstopa od pogodbe, nas prosim kontaktirajte (electronic4you GmbH, Inglitschstraße 26, 9020 Celovec, Avstrija, Tel.: 0043 463 37 211-41, Fax: 0043 463 37211-10, E-Mail: office@electronic4you.si) z jasno izjavo (npr. s pismom, poslanim po pošti, telefonu, faksu ali elektronski pošti) o vaši odločitvi za preklic te pogodbe. Uporabite lahko naslednji vzorec odpovednega obrazca, čeprav to ni obvezno. Vzorec odpovednega obrazca lahko prenesete tudi na naši spletni strani https://www.electronic4you.si/formular/widerruf/ v obliki datoteke PDF, ki jo je mogoče izpolniti, jo izpolnite elektronsko in nam jo pošljete. Če uporabite to možnost, vam bomo nemudoma poslali potrdilo (npr. po e-pošti) o prejemu takega preklica.

Za izpolnitev odpovednega roka zadošča, da pošljete obvestilo o uveljavljanju pravice do odstopa pred iztekom odpovednega roka.

Posledice preklica

Če prekličete to pogodbo, vam bomo povrnili vsa plačila, ki smo jih prejeli od vas, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov, ki izhajajo iz vaše izbire načina dostave, ki ni najcenejša standardna dostava, ki jo ponujamo), ki jo je treba povrniti takoj in ob najpozneje v štirinajstih dneh od dneva, ko smo prejeli obvestilo o vaši prekinitvi te pogodbe. Za to vračilo uporabljamo isti način plačila, kot ste ga uporabili za prvotno transakcijo, razen če je bilo z vami izrecno dogovorjeno kaj drugega; v nobenem primeru vam zaradi tega odplačila ne bomo zaračunali nobenih stroškov. V primeru prodajnih pogodb, v katerih nismo ponudili, da bomo blago prevzeli sami v primeru preklica, lahko zavrnemo vračilo, dokler blaga ne prejmemo nazaj ali dokler ne predložite dokazila, da ste blago poslali nazaj, odvisno od tega, kaj je hitreje opravljeno.

Če ste prejeli blago v zvezi s pogodbo, morate blago vrniti ali predati takoj, v vsakem primeru pa najkasneje v štirinajstih dneh od dneva, ko ste nas obvestili o odstopu od te pogodbe na naslov:

electronic4you GmbH
Inglitschstraße 26
9020 Celovec
Avstrija

Fax: 0043 463 37211-10
E-Mail: office@electronic4you.si

Rok je upoštevan, če blago pošljete pred iztekom štirinajstdnevnega roka. Za blago, ki ga je možno poslati s paketom, nosite neposredne stroške vračila. V primeru velikih aparatov in blaga, ki ga ni mogoče poslati kot paket, se pred vračilom obrnite na naš oddelek za stranke electronic4you na office@electronic4you.si ali na 0043 463 37 211-41, da se organizira vračilo. Za blago, ki ga ni mogoče poslati v paketu, krijete stroške, ki jih najdete v naši tabeli stroškov pošiljanja (za špedicijo: 31,5 kg do 80 kg; televizorji od 55" ali naprave od 80 kg; Side by Side hladilniki ali TV sprejemniki od 75") tudi če je bila dostava brezplačna. electronic4you si vedno prizadeva organizirati stroškovno najučinkovitejši povratni prevoz za stranko, če blaga ni mogoče poslati kot paket.

Če prekličete izdelke znamke »Bang & Olufsen«, imate možnost, da nam že prejeto blago vrnete brez stroškov vračila. V primeru preklica se obrnite na naš oddelek za stranke na office@electronic4you.si ali po telefonu na 0043 463 37 211-41. Za izdelke blagovne znamke »Bang & Olufsen«, ki jih je mogoče poslati v paketu, vam bo naš oddelek za pomoč strankam poslala povratno nalepko po e-pošti. Prosimo, uporabite samo nalepko, ki ste dobili od nas. V primeru izdelkov blagovne znamke »Bang & Olufsen«, ki jih ni mogoče poslati kot paket, bomo organizirali brezplačen prevzem. Rok je izpolnjen, če blago pošljete v štirinajstih dneh.

Za morebitno izgubo vrednosti blaga ste odgovorni le, če je ta izguba vrednosti posledica ravnanja, ki ni potrebno za ugotavljanje narave, lastnosti in delovanja blaga.

Če je stranka podjetnik, je preklic v celoti izključen.

Vzorec obrazca za odstopitev

 

(Če želite odstopiti od pogodbe, potem izpolnite ta obrazec in ga pošljite nazaj)

Na:

electronic4you GmbH
Inglitschstraße 26
9020 Celovec
Avstrija

Fax: 0043 463 37211-10
E-Mail: office@electronic4you.si

 

Jaz/mi (*) s tem preklicujem/o pogodbo, ki sem/smo jo sklenil/i (*).
nakup naslednjega blaga(*)/opravljanje naslednjih storitev(*):

     
 

Naročeno______________(*)/Prijeto_______________ (*)

 
 

Ime potrošnika(-ov):

_____________________________________________________

 
 

Naslov potrošnika(-ov):

___________________________________________________

 
 

Številka naročila:

________________________________

 
 

Datum

___________________

 
 

Podpis potrošnika (potrošnikov) (samo za papirno obvestilo)

______________________________________________________

 
 

(*) izberite ustrezno

 

Vzorec izjave o preklicu je na voljo tudi za prenos v obliki PDF datoteke:
 Prenesite PDF vzorec obrazca za preklic

Informacije o tem, kako čim bolj gladko urediti vračila

Prosimo, pošljite nam nazaj artikel primerno zapakiran, po možnosti skupaj z dodatki v originalni embalaži. Uporaba originalne embalaže ni »obvezna«, torej ni pogoj za uveljavljanje vaših pravic, vendar nam postopek poenostavi in zavaruje.

Potrošnik nima pravice do odstopa pogodbe, ki se nanaša na:

 

1. 1. Blago, ki je dostavljeno zapečateno in ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih razlogov, če je bil po dostavi odstranjen pečat. Tudi slušalke sodijo med higienske izdelke, saj se zaradi svoje zasnove nosijo v ušesu in tako pridejo v stik z ušesnim maslom, zato ni mogoče vrniti ušesnih slušalk, če je bil pečat odprt.

2. Zvočni, video posnetki ali računalniška programska oprema, dostavljena v zapečateni embalaži, pod pogojem, da je bil pečat po dostavi odstranjen.

Če kupite v prevzemni trgovini, ne da bi predhodno oddali spletno naročilo. Zato lahko vračilo izdelkov, kupljenih v poslovnih prostorih electronic4you, zavrne brez navedbe razlogov.

Konec koncev potrošnik nima pravice do odstopa od pogodb, sklenjenih na javni dražbi.

6. Plačilo

Način plačila

Sprejemamo naslednje načine plačila:

  • PayPal plačilo

    Pri plačilu preko PayPal se bremenitev izvrši takoj po potrditvi plačila na spletni strani PayPal. Za uspešno izvedbo plačila morate vnesti svoje uporabniško ime za PayPal in geslo za PayPal. Podatkov o plačilih preko PayPala ne zbiramo, saj se plačila PayPal obdelujejo neposredno preko PayPala.

     Dostava samo na navedeni naslov za dostavo!

    Upoštevajte, da bo vaše naročilo poslano samo na naslov za dostavo, ki je naveden v naročilu. Naknadna sprememba naslova za dostavo ni možna.

     SAMO OSEBNI PREVZEM!

    Iz varnostnih razlogov je treba ob prevzemu artiklov v naši trgovini predložiti veljaven osebni dokument s sliko (sprejemamo le vozniško dovoljenje, potni list in osebno izkaznico). Pri naročilih plačanih preko PayPala je možen samo prevzem osebe, katera je lastnik Paypal računa. Če je bilo naročilo plačano z računom podjetja PayPal, od podjetja vnaprej zahtevamo pisno pooblastilo (po e-pošti ustrezni prevzemni trgovini), da je oseba, ki prevzema artikel, pooblaščena za prevzem artikla.

  • Kreditne kartice (MasterCard z MasterCard Identity Check, Visa z Verified by Visa)
    Če plačate s kreditno kartico, vam bomo zaračunali še isti dan. Pri plačilu s kreditno kartico morate navesti naslednje podatke: imetnika kartice, številko kartice, izdajatelja kreditne kartice, datum poteka veljavnosti, kodo CVV in odvisno od kreditne kartice, MasterCard Identity Check ali kodo Verified by Visa.

    MasterCard Identity Check ali kodo Verified by Visa

    Če imate dodatna vprašanja o Verified by Visa ali Master Card Identity Check, se obrnite na izdajatelja vaše kreditne kartice.


     Opomba o samoprevozu

    Iz varnostnih razlogov je treba ob prevzemu artiklov v naši trgovini predložiti veljaven osebni dokument s sliko (sprejemamo le vozniško dovoljenje, potni list in osebno izkaznico).

    Podatkov o plačilu s kreditno kartico ne zbiramo, saj plačilo s kreditno kartico poteka preko našega plačilnega partnerja PayUnity. Naš plačilni partner med prenosom podatkov šifrira podatke o kreditni kartici stranke s protokolom SSL, zato jih nepooblaščene osebe ne morejo videti.

    PayUnity Logo
  • Predplačilo
    Predplačilo

    Če se odločite za plačilo vnaprej, bo vaše naročilo rezervirano 5 koledarskih dni. Pri nakazilu navedite številko naročila kot namen nakazila. Podatke o banki najdete v potrdilu o prejemu, ki vam ga bomo poslali po e-pošti po zaključku naročila. Dostava bo izvedena šele po prejemu plačila s strani electronic4you. Če plačila ne prejmemo v 5 koledarskih dneh, bo vaše naročilo samodejno preklicano.

     Opomba o samoprevozu

    Iz varnostnih razlogov je treba ob prevzemu artiklov v naši trgovini predložiti veljaven osebni dokument s sliko (sprejemamo le vozniško dovoljenje, potni list in osebno izkaznico). Počakajte, ko bo vaš prenos rezerviran in prejmete obvestilo naše trgovine, da je blago pripravljeno za prevzem, preden ga prevzamete.

  • Prevzem v eni od naših prevzemnih trgovin

    Pri prevzemu v naših prevzemnih trgovinah imate možnost plačila na kraju nakupa s kreditno kartico, bančno kartico ali gotovino.

     Opomba o samoprevozu

    Upoštevajte, da je treba iz varnostnih razlogov pri vnaprejšnjem prevzemu naročil v prevzemni trgovini predložiti veljaven osebni dokument s sliko (vozniško dovoljenje, potni list, osebna izkaznica). Opozarjamo tudi, da je možen samo osebni prevzem naročil, plačanih preko Amazon Pay ali PayPal. Če je bilo naročilo plačano z računom podjetja Amazon Pay ali PayPal, od podjetja vnaprej zahtevamo pisno pooblastilo (po e-pošti na ustrezno prevzemnico), da je oseba, ki prevzema artikel, pooblaščena za prevzem artikla.

7. Zamuda pri plačilu

Če stranka zamudi s plačilom, smo upravičeni zahtevati zakonsko urejene zamudne obresti. Zakonska obrestna mera za denarne terjatve med podjetniki iz naslova gospodarskih poslov znaša 9,2 odstotne točke nad temeljno obrestno mero (http://www.oenb.at/Service/Zins--und-Wechselkurse/Anknuepfungszinssaetze.html). Če pa za zamudo ni odgovoren dolžnik, znašajo zamudne obresti 4 %. Poleg tega imamo v primeru zamude pri plačilu v skladu z § 458 UGB od dolžnika pravico zahtevati pavšalni znesek 40 evrov kot nadomestilo za morebitne stroške izterjave dolgov.
Zakonske zamudne obresti med potrošniki in podjetniki znašajo 4 odstotne točke.

8. Stroški opominov in terjatev

V primeru krivdne zamude se pogodbeni partner zavezuje povrniti stroške opominjanja in izterjave, do katerih smo upravičeni, v kolikor so nujni za ustrezno sodno obravnavo in primerni zahtevku, zlasti v primeru, da vključitvi agencije za izterjavo terjatev, se pogodbeni partner zavezuje, da nam bo povrnil nastale stroške, pod pogojem, da ti ne bodo presegli najvišjih stopenj nadomestil, ki pripadajo agencijam za izterjavo. Če opomin vodimo sami, se dolžnik ob prevzemu krivde zaveže plačati znesek 12 EUR na opomin in znesek 5 EUR na pol leta za vodenje evidence terjatev v postopku opomina. Tudi to le v obsegu, v katerem so bili stroški potrebni za ustrezno poslovanje oziroma izterjavo terjatve.

9. Neizpolnitev obveznosti sprejema

V primeru zamude pri prevzemu s strani kupcev, ki so naročili v imenu podjetja, smo upravičeni do skladiščenja blaga pri nas, za kar zaračunamo ležarino v višini 0,1 EUR na koledarski dan. Hkrati vztrajamo pri izpolnitvi pogodbe.

10. Pridržek lastninske pravice

Pridržujemo si lastništvo dobavljene storitve, blaga ali medijev, ki smo jih obdelali ali ustvarili, dokler ne prejmemo vseh plačil iz poslovnega odnosa s stranko. Če stranka blago, ki je predmet lastninskega pridržka, prodaja naprej, mora pridržek lastninske pravice tudi prenesti naprej. Stranka mora nemudoma prijaviti vsak dostop tretjih oseb do našega blaga, ki je predmet lastninskega pridržka. Zastave, prenosi varščine in podobni deli blaga, ki so predmet lastninskega pridržka, so dovoljeni samo z našim predhodnim soglasjem. Če plačilo ni izvršeno takoj po opominu v primeru zamude pri plačilu, je treba naše blago, ki je predmet lastninskega pridržka, nemudoma vrniti. Stroške vračila krije kupec.

11. Politika zasebnosti

Informacije o obdelavi in shranjevanju vaših podatkov najdete v našem pravilniku o varstvu podatkov v razdelku: https://www.electronic4you.si/unternehmen/datenschutz/

12. Garancija, odgovornost, garancija

Garancija temelji na zakonskih določilih. Omejeno je na zakonsko določeno obdobje 24 mesecev od trenutka, ko kupec prevzame blago ali, v primeru storitev, od zaključka storitve. V primeru upravičene reklamacije napak se glede na izbiro kupca izvede brezplačna zamenjava ali izboljšava, za kar mora biti omogočen primeren rok, razen če je izboljšava ali zamenjava nemogoča ali če bi za prodajalca vključevalo nesorazmerno veliko truda. Če menjava ali izboljšava nista mogoča (ni možna, pretiran trud, nerazumna napaka, zamuda roka ipd.), ima kupec pravico do znižanja cene ali do odstopa od pogodbe.

Morebitne napake, ki se pojavijo, je treba prijaviti ob dobavi ali po tem, ko postanejo vidne, pri čemer nerazkritje le-teh ob dostavi ali po tem, ko postanejo vidne, ne vpliva na kupčeve garancijske zahtevke. Če je nakup za kupca komercialni posel (B2B), mora blago pregledati najkasneje v 5 delovnih dneh po prejemu in nam ga v primeru odkrite napake takoj prijaviti.

Naše podjetje odgovarja samo za škodo, povzročeno namerno ali iz hude malomarnosti. To ne velja za telesne poškodbe ali potrošniške transakcije. Če ne gre za potrošniško transakcijo, mora oškodovanec dokazati obstoj lahke ali hude malomarnosti. Odškodnina za posledično (napako) škodo, kot tudi drugo premoženjsko škodo, finančno izgubo in škodo tretjim osebam proti stranki, razen če gre za potrošniško transakcijo, je izključena. Naše podjetje kot upravljavec spletne trgovine, navedene v pravnem obvestilu, zagotavlja storitve z največjo skrbnostjo, vendar ne odgovarja za storitve, ki jih ponujajo ali so pridobljene od tretjih oseb.

Za vse artikle velja zakonsko določena garancijska doba 2 leti. Poleg tega vam proizvajalci za določene artikle dajo tudi garancijo. Za katere postavke to velja, lahko ugotovite neposredno iz ustreznih postavk. Garancijo mora uveljavljati stranka pri proizvajalcu in se izvaja v skladu z njegovimi določili. Dodatna garancija ne omejuje zakonsko določene garancije.

Pri pošiljanju blaga v potrošniških transakcijah tveganje izgube ali poškodbe blaga preide na potrošnika šele, ko je blago dostavljeno potrošniku ali tretji osebi, ki jo določi potrošnik in ni prevoznik. Če pa je potrošnik sam sklenil pogodbo o prevozu, ne da bi uporabil katero od možnosti, ki smo jih predlagali, se tveganje ob izročitvi blaga prenese na prevoznika.

Škoda, povzročena zaradi nepravilnih ali neskladnih ukrepov s strani stranke med namestitvijo, priključitvijo, delovanjem ali shranjevanjem, ne predstavlja zahtevka proti electronic4you. Neprimernost in neskladnost se ugotavljata zlasti glede na podatke proizvajalca.

13. Veljavno pravo, kraj pristojnosti

Pogodbena partnerja se dogovorita o uporabi slovenskega prava. Če ima potrošnik stalno ali običajno prebivališče v državi ali je v državi zaposlen, se lahko tožba zoper njega vloži le v pristojnosti sodišča, v okrožju katerega je stalno, običajno prebivališče ali kraj zaposlitve; to ne velja za že nastale pravne spore. Konvencija ZN o pogodbah o mednarodni prodaji blaga in vse določbe, ki se nanašajo na konvencijo ZN o pogodbah o mednarodni prodaji blaga, so izrecno izključene. Za pogodbe s podjetji je dogovorjen sedež našega podjetja

14. Kraj izvedbe podjetniškega posla

Kraj izvedbe vseh storitev po pogodbi je sedež našega podjetja. Pri nakupih v naših prevzemnih trgovinah se za kraj izpolnitve šteje zadevna lokacija.

15. Avtorske pravice

Vse novice, grafika in dizajn spletnega mesta electronic4you služijo izključno osebnemu obveščanju naših strank. Uporabljate na lastno odgovornost. Vsi podatki v tej ponudbi so zaščiteni v skladu z zakonom o avtorskih pravicah. Razmnoževanje, kopiranje in tiskanje celotnega spletnega mesta je dovoljeno le za namen oddaje naročila pri electronic4you. Kakršna koli reprodukcija, distribucija in/ali javna reprodukcija, ki presega to, presega običajno uporabo in predstavlja kršitev zakona o avtorskih pravicah.

16. Razsodišče

Alternativno reševanje sporov v skladu z zakonskim členom:
Evropska komisija zagotavlja platformo za spletno reševanje sporov, ki jo najdete na https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Pripravljeni smo sodelovati v izvensodnem arbitražnem postopku.

Naš elektronski naslov: office@electronic4you.si

17. Dostava

Dostava je možna po: pošti ali špediciji

 

17.1 Dostava se vrši na dostavni naslov, ki ga navede kupec.

17.2 Dobavni rok za blago z oznako »dobavljivo takoj« je 2-4 delovnih dni. Za artikle, ki jih pošilja špediter, je dobavni rok 3-7 delovnih dni. Dobavni rok začne teči s pošiljanjem potrditve pogodbe po elektronski pošti. Če ga prevzamete v eni od naših prevzemnih trgovin, je čas, da je želeni artikel pripravljen za prevzem, 1-5 delovnih dni. Pod pogojem, da je želeni artikel na zalogi v našem transportnem skladišču. V vsakem primeru dobavo opravimo v zakonsko določenem roku 30 koledarskih dni. Če je zadnji dan roka sobota, nedelja ali državni praznik, ki ga priznava država v kraju dostave, se tak dan nadomesti z naslednjim delovnim dnem.

17.3 V primeru zamud pri dostavi, za katere electronic4you ni odgovoren (višja sila, krivda tretjih oseb ipd.), se dobavni rok ustrezno podaljša. Stranka bo o tem takoj obveščena. Če vzroki za zamudo trajajo dlje kot 4 tedne po sklenitvi pogodbe, ima vsaka stranka pravico odstopiti od pogodbe.

17.4 Prevozi med in do prevzemnih trgovin. Blago, ki je v odpremnem skladišču označeno kot razpoložljivo, brezplačno dostavimo v naše prevzemne trgovine za samoprevzem. Preostalih količin, ki so na voljo samo v zbiralnicah, ne bomo selili in jih je možno naročiti samo s pošiljanjem ali pa jih bomo po želji le prepeljali iz ene prevzemnice v drugo na stroške naročnika (v višini dejanskega prevoza).

17.5 Dobavni rok za blago z oznako “ni na zalogi”. Blago, ki je bilo v elektronskem katalogu označeno kot »ni na zalogi«, trenutno ni na zalogi in ga je oz. ga bo naša nabavna služba ponovno naročila po prejemu naročila. Po naročilu artikla z oznako »ni na zalogi« bo kupec s strani našega oddelka za pomoč uporabnikom posebej obveščen po e-pošti o roku dostave. V kolikor želi kupec biti predhodno obveščen o roku dostave, se o tem lahko pozanima pri našem oddelku za pomoč strankam, pri čemer navede številko artikla.

18. Poškodbe pri transportu

 

18.1 Če je blago dostavljeno z očitnimi poškodbami embalaže ali vsebine, mora stranka nemudoma reklamirati špediterju/poštarju in zavrniti prevzem. Poleg tega je treba nemudoma kontaktirati electronic4you.

18.2 Blago je treba takoj po prejemu preveriti glede morebitnih poškodb. Če se odkrije poškodba, jo je treba takoj prijaviti na electronic4you, office@electronic4you.si.

18.3 Izpolnjevanje obveznosti po 18.1. in 18.2 nima vpliva na kupčeve garancijske zahtevke.

19. Stroški pošiljanja

Za stroške pošiljanja si oglejte ta seznam:

Razred teže
in možen način pošiljanja
Prevoznina
vklj. DDV
do 10 kg Post 9,99 EUR
od 10 kg do 31,50 kg Post 11,99 EUR
Kosovno blago npr. televizorji in motorji brez doplačia za kosovno blago Post 17,99 EUR
Televizorji, monitorji in produkti ki spadajo pod malo kosovno blago Post 29,99 EUR
Televizorji, monitorji in produkti ki spadajo pod veliko kosovno blago Post 39,99 EUR
Artikli z 31,50 do 80 kg skupne teže ali televizorji z špedicijsko dostavo Speditionsversand 59,99 EUR
Artikli nad 80 kg ali televizorjev z špedicijsko dostavo Speditionsversand 79,99 EUR
Side by Side ali večji televizorji Speditionsversand 139,- EUR

OBVESTILO! Blago, odpremljeno s špediterjem, se dostavi do prve zapore/robnika.

20. Shranjevanje pogodbe

Besedilo pogodbe shranimo in ga lahko zahtevate od nas po zaključku postopka naročanja. Podatke o naročilu lahko natisnete takoj po pošiljanju na electronic4you. Če želite to narediti, lahko uporabite naslednjo stran »Vaše naročilo« ali e-poštno sporočilo »Potrditev prejema«.

 Natisni SPP

 Splošni pogoji poslovanja v PDF obliki

Za ogled datotek PDF potrebujete brezplačen bralnik PDF, ki ga lahko prenesete tukaj.Prenos Adobe Reader
Prenos Adobe Reader»

prosim počakati...


{{var product.name}}
je bilo dano v voziček.
Kaj boste storili?
 Nadaljevati z nakupom  Voziček pokazati & stopiti k blagajni.