Pravica do odstopa od pogodbe za potrošnike iz SlovenijePo mnenju zakona o varstvu potrošnikov imajo potrošniki pravico do odstopa od pogodbe v štirinajstih dneh brez navedbe razlogov. Odpovedni rok je:
Če želite uveljaviti svojo pravico odstopa od pogodbe, nas prosim kontaktirajte (electronic4you GmbH, Inglitschstraße 26, 9020 Celovec, Avstrija, Tel.: 0043 463 37 211-41, Fax: 0043 463 37211-10, E-Mail: office@electronic4you.si) z jasno izjavo (npr. s pismom, poslanim po pošti, telefonu, faksu ali elektronski pošti) o vaši odločitvi za preklic te pogodbe. Uporabite lahko naslednji vzorec odpovednega obrazca, čeprav to ni obvezno. Vzorec odpovednega obrazca lahko prenesete tudi na naši spletni strani https://www.electronic4you.si/formular/widerruf/ v obliki datoteke PDF, ki jo je mogoče izpolniti, jo izpolnite elektronsko in nam jo pošljete. Če uporabite to možnost, vam bomo nemudoma poslali potrdilo (npr. po e-pošti) o prejemu takega preklica. Za izpolnitev odpovednega roka zadošča, da pošljete obvestilo o uveljavljanju pravice do odstopa pred iztekom odpovednega roka. Posledice preklica Če prekličete to pogodbo, vam bomo povrnili vsa plačila, ki smo jih prejeli od vas, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov, ki izhajajo iz vaše izbire načina dostave, ki ni najcenejša standardna dostava, ki jo ponujamo), ki jo je treba povrniti takoj in ob najpozneje v štirinajstih dneh od dneva, ko smo prejeli obvestilo o vaši prekinitvi te pogodbe. Za to vračilo uporabljamo isti način plačila, kot ste ga uporabili za prvotno transakcijo, razen če je bilo z vami izrecno dogovorjeno kaj drugega; v nobenem primeru vam zaradi tega odplačila ne bomo zaračunali nobenih stroškov. V primeru prodajnih pogodb, v katerih nismo ponudili, da bomo blago prevzeli sami v primeru preklica, lahko zavrnemo vračilo, dokler blaga ne prejmemo nazaj ali dokler ne predložite dokazila, da ste blago poslali nazaj, odvisno od tega, kaj je hitreje opravljeno. Če ste prejeli blago v zvezi s pogodbo, morate blago vrniti ali predati takoj, v vsakem primeru pa najkasneje v štirinajstih dneh od dneva, ko ste nas obvestili o odstopu od te pogodbe na naslov: electronic4you GmbH Rok je upoštevan, če blago pošljete pred iztekom štirinajstdnevnega roka. Za blago, ki ga je možno poslati s paketom, nosite neposredne stroške vračila. V primeru velikih aparatov in blaga, ki ga ni mogoče poslati kot paket, se pred vračilom obrnite na naš oddelek za stranke electronic4you na office@electronic4you.si ali na 0043 463 37 211-41, da se organizira vračilo. Za blago, ki ga ni mogoče poslati v paketu, krijete stroške, ki jih najdete v naši tabeli stroškov pošiljanja (za špedicijo: 31,5 kg do 80 kg; televizorji od 55" ali naprave od 80 kg; Side by Side hladilniki ali TV sprejemniki od 75") tudi če je bila dostava brezplačna. electronic4you si vedno prizadeva organizirati stroškovno najučinkovitejši povratni prevoz za stranko, če blaga ni mogoče poslati kot paket. Če prekličete izdelke znamke »Bang & Olufsen«, imate možnost, da nam že prejeto blago vrnete brez stroškov vračila. V primeru preklica se obrnite na naš oddelek za stranke na office@electronic4you.si ali po telefonu na 0043 463 37 211-41. Za izdelke blagovne znamke »Bang & Olufsen«, ki jih je mogoče poslati v paketu, vam bo naš oddelek za pomoč strankam poslala povratno nalepko po e-pošti. Prosimo, uporabite samo nalepko, ki ste dobili od nas. V primeru izdelkov blagovne znamke »Bang & Olufsen«, ki jih ni mogoče poslati kot paket, bomo organizirali brezplačen prevzem. Rok je izpolnjen, če blago pošljete v štirinajstih dneh. Za morebitno izgubo vrednosti blaga ste odgovorni le, če je ta izguba vrednosti posledica ravnanja, ki ni potrebno za ugotavljanje narave, lastnosti in delovanja blaga. Če je stranka podjetnik, je preklic v celoti izključen.
Vzorec izjave o preklicu je na voljo tudi za prenos v obliki PDF datoteke: Informacije o tem, kako čim bolj gladko urediti vračila Prosimo, pošljite nam nazaj artikel primerno zapakiran, po možnosti skupaj z dodatki v originalni embalaži. Uporaba originalne embalaže ni »obvezna«, torej ni pogoj za uveljavljanje vaših pravic, vendar nam postopek poenostavi in zavaruje. Potrošnik nima pravice do odstopa pogodbe, ki se nanaša na:
|